22 Februari

Lördag 22 Februari, 2014 - 11:37
Godmorgon mina vänner :-)

Ännu en dag vi vaknar upp på strålande humör. Går in i vecka 38 idag och mår "för bra" helt plötsligt. 20 dagar innan BF. 
Kanske inte ska skriva så. Lär jag va sängliggandes imorgon haha. 
Varit och hämtat mitt paket med bilder. Kom på att jag inte gjort en beställning sen i somras. Vilket e typ miljontals bilder som jag missat att beställa speciellt från vår semester. Så har precis lagt in alla bilder i album :) 

Tänkte ställa mig och baka kanelbullar nu. E duktigt sugen på kanelbullar haha. Önskar er alla en trevlig lördag <3

Satt och pyssla lite igårkväll i boken vi fick av min moster. Nu när jag har lite mer bilder så har jag lite att lägga in i den :) 




Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Jag och sambon bakade kanelbullar i söndags, de blev så jäkla goda! Kan inte fatta att jag kunnat hålla mig ifrån dem och inte ätit upp allihopa redan. HAha.

Svar: Kanelbullar e ju bara så himla gott!! :-D Blev precis färdiga med mina och fy fan va goda. Här ska inte bjudas på en enda. Haha
Zobeideh Farazdaghi

2014-02-22 @ 13:48:24 ? http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: