Det blir en påg =)

Måndag 25 November, 2013 - 14:28
Jag blir helt tårögd så fort jag tänker på att vi väntar en liten pojke. Allt blev helt annorlunda nu. man insåg att man va gravid vid första ultraljudet men idag när vi fick reda på att det var en pojke så blev det mer verkligt. Helt plötsligt är det en person i min mage. En med namn. Lias Nordquist.
Vi såg för första gången på 3D/4D och det var hur fräkt som helst. Man såg verkligen hur han såg ut. Man känner tårarna när man tänker på det. Jag är verkligen så himla lycklig. Vi väntar en liten pojke. <3
Just nu väger han 600 gram, och han gillar verkligen inte att samarbeta när vi ska se eller lyssna på han haha. Han försökte gömma sig så jag fick hoppa ner på golvet och skaka lite och hålla på men inte hjälpte det haha. Men denna gången va han inte blyg att visa upp sig vem han var. Han stretade ju så vi fick ju en klar bild på att det var en liten han. 
Nu längtar man ännu mer. Vill ha han nu <3
 
Tobbe är glad här hemma nu, han får en liten fotbollsspelare haha.  
 
Här är några bilder. Fick även en videoinspelning men det e inget jag lägger upp här :P
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: