Valborg

Söndag 01 Maj, 2016 - 06:37
Godmorgon denna söndag morgon!
Denna dagen börjades redan kl 5 på morgonen!
Hade en riktigt trevlig dag igår. Började dagen med en liten shoppingtur på väla med Plume <3 fick handlat en matsäckslåda till Liaz och nya byxor till mig. Sen därefter åkte vi och kolla lite snabbt på ny bil. E fortfarande i de träsket. Men eftersom jag ska lägga så mycket pengar vill jag inte köpa första bästa. 
Sen åkte vi hem åt lite snabbt, sen vidare till tivoli. Fick hem en massa nallar men de bästa enligt Liaz va cars ballongen haha. Sen blev de hemåt åt riktigt god middag. Enchiladas och så god vin till de. På kvällen satt jag och Plume och skåla till kungen haha. 

Idag blir de kanske en tur till Ikea och Ekeby. Tobbe ska jobba... Som vanligt. Men jag och Liaz och får roa oss själva :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: