Onsdag

Onsdag 18 Maj, 2016 - 12:51
Snart hämta hem min lilla gosse. Blir lite mellis och ut och leka på lekplatsen lite. 
Denna dagen har jag bara legat i soffan, sååå himla skönt! Min nacke typ small till igår och nu har jag ont. Trodde de skulle gå över inatt men icke. Dock börjar de kännas lite bättre men vi får se. Har hållit på med tvätten här oxå hela förmiddagen har den sista maskinen igång. Tvättkorgen e tom Wihooo, men tom e den nog bara u några timmar till haha.

Lille gossen hittade sina solglasögon imorse, de roliga e att han aldrig velat ha på sig dessa. Slängt av dom så fort dom åkt av. Men idag skulle dom på och han sprang runt här hemma och sa olalalal (eftersom jag sa så) haha 
Kolla sig i spegeln skulle han oxå <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: