Fredag

Fredag 20 Maj, 2016 - 11:43
Fredag fredag fredag wihoo.
Redan haft fullt upp hela förmiddagen. Började morgonen med stor städning sen åkte jag och Liaz till maxi och veckohandla Fick även bli en snurr in på Willys oxå. 
Lite lek när vi kom hem sen va de dax för tuppluren för honom <3 så nu ligger jag i soffan och kopplar av. Bara skönt att ligga och inte göra så mycket. 

Åh just de en annan trevlig sak. Ska sätta mig i bilen och mitt säte e blött, då har de börjat droppa från taket?!?! Seriöst e detta ett skämt. Tur jag har planer på ny bil! 

Nä nu ska jag fortsätta ligga och inte göra så mycket <3

Köpte mig en cykel igår så nu kan jag och Liaz ut och cykla 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: