Seg kväll!

Torsdag 03 Mars, 2016 - 18:31
Gud va trött och Frösen jag är idag och ändå sov jag hela natten denna natt! Sov kanske för mycket, eller så börjar jag bli dålig? Hoppas inte! 

Idag sluta jag redan halv 2 så stack iväg och hämta Liaz på dagis sen promenera vi lite för att kolla på grävmaskinerna. Så himla söt när vi stod och klädde på oss på dagis och man säger, ska vi kolla grävmaskinerna? Och han springer till kompisarna på dagis och skriker jaaaaaaaa med händerna upp i luften. Haha så himla söt! 

Imorgon va de egentligen sista dagen i skolan för mig men de blev idag istället eftersom jobb skicka så jag ska jobba imorgon :) 
Underbart :)
 
Nä nu ska jag fortsätta här 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: