30 mars!

Onsdag 30 Mars, 2016 - 19:22
Vilken dag detta blev. Har under en tid vetat att jag eventuellt kommer jobba mer på helsingborgshem under sommaren och att jag eventuellt får ett vikariat. Jag ropar aldrig hej innan de e bekräftat. Satt och snacka med en kollega idag om just sommaren när de helt plötsligt dök upp på mail att jag fått den vikarierande tjänsten med start 1 juni till maj 2017! Lycka!! Jag e så stolt över mig själv... Jag har kämpat som ett djur sen mammaledigheten försvann. Jag e så jäkla värd denna tjänst. Så jag e såååå himla lycklig. Äntligen lite mer rutin och ordning på ekonomin. En egen inkomst. Visst att vi har gemensamt men nu e jag oxå med och bistår lite mer, underbart. Jag e så lycklig och de ska jag va. Jag visste att 2016 skulle bli mitt år! Nu jävlar kör vi!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: