Onsdag

Onsdag 08 Juni, 2016 - 20:31
Då har vi tagit farväl av Bettan. Nu e min älskade bil såld. Haft den sen den dagen vi plussade med Liaz. Har alltid tagit emot att sälja denna bil men nu har jag något att se fram emot, vår nya Kia rio. 2 dagar kvar!!!!! 

Så imorgon blir de cykling till jobb haha, de va ett Tag sen man cyklade eller cyklade en liten kort runda när jag köpte cykeln förra månaden annars har de inte varit något mer. 

Ganska slö nu efter att jobbat hela dagen efter middagen gick vi på kaffe hos Therese och Micke sen skrev han köparen till bilen att han ville ha den och kom om 40 min så krut blev de i mig för att städa ur allt i bilen. Nu är allt fixad så man kan luta sig tillbaka i soffan och koppla av, snart kallar sängen. E rätt så trött nu hehe

Farväl Bettan <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: