Fredag

Fredag 10 Juni, 2016 - 05:45
Today is the day!
Äntligen e fredagen här och vi får vår bil. Att va billös e inget roligt haha. Helt plötsligt vill man överallt när man inte har bil :-P
Blir eventuellt tåget ner till Lund sen efter jobb för att hämta då bilen. Svärmor e snäll som tar Liaz. <3

Somnade som en stock igår när jag kom hem, varit uppe sen 3 för Liaz stökat runt natten. Jobbat hela dagen sen blev de after work med jobb :)
Hade en jätte trevlig kväll där vi spela mini golf och sen gick vidare och åt på Dunkers bar. Jätte trevligt va de. 
Hann precis komma hem innan himlen öppna upp sig haha. Vilken tur jag hade, att jag gick som jag gjorde haha.
Sen somnade jag som barnet, hann inte mer ön lägga mig. 

Nä nu ska jag göra oss klara, lämna Liaz och sen ska jag ta buss till jobb. Vet inte när jag Åke buss sist? Haha 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: