14 juli

Torsdag 14 Juli, 2016 - 18:11

Då fick man sin symaskin igår av mamma, tack mor min <3 har varit och kollat i tygbutik men de e mycket billigare på nätet. Så ska göra mig en beställning ikväll. Så får jag avvakta med att använda maskinen haha. Idag sluta man tidigt oxå. Så jag och Liaz har haft mor och son tid med fika och lek sen hjälpte han mig med maten. Han åt väl mest upp falukorven som han skulle skiva haha. De enda man hör e. MAMMA gooooooott haha sötnos.
Sen har jag töat ner frysen igår och idag passa jag på med kyl och sen städs ugnen.
Nu kopplar jag och Liaz av i soffan med tecknat. Snart sovdax för denna herre.
Tobbe jobbar över som han även gjorde igår får väl se när han dyker upp.

Nu ska jag och Liaz fortsätta mysa. Skönt att bara koppla av i soffan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: