Saknad..

Söndag 10 Januari, 2016 - 20:05
Idag e en tung dag, tung kväll. Mina tankar e hos min fina vän som somnade in i december. Jag har så många frågor som jag aldrig kommer få svar på... Jag vill bara veta VARFÖR!! jag saknar dig!! Din humor ditt leende, allt med dig. Vi har inte träffats på ett tag sen hon flyttade till Stockholm, men hon fanns ändå där. Ett samtal bort. Vilket var en tröst. Men nu, nu finns hon inte alls? Jag kan inte låta bli att tänka på alla gånger du tvinga mig baka kärleksmums med dig. Jag tyckte de va så himla tråkigt att baka den dryga kakan hela tiden, idag hade jag kunnat göra vad som helst för att uppleva vår bakdag tillsammans. Våra Sims dagar, med Sims språk. Alla gånger du skratta åt mig för att jag inte tyckte motivet på napparna skulle va speciella. 
Jag önska att du hade pratat med mig, eller öppnat dig för vem som helst så vi hade kunnat hjälpa dig. FÖR FAN EMMA! Jag saknar dig!! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: