Söndag

Söndag 14 Februari, 2016 - 04:38
Godmorgon.... Kl 04:30

Problem med att sova som vanligt men känner mig ändå relativt pigg!

Igår var vi på kalas hos mormor, väldigt trevligt :)
Mat och kakor och så klart träffa familj och släkt är alltid skoj.
Va hemma redan kl 19:30, va ju tvugna att va hemma innan mellon börja. Dock så fick vi ändå inte se de. Liaz satte igång värsta skriket. Kan väl säga att jag aldrig hört han skrika så och va så ledsen sen han hade kolik. De va verkligen panik skrik. Någonstans hade han ont men ingen vet vart. Vi gissar på antagligen magen. Efter 1 timmes galskrik utan att få stop på han ringde vi Liaz farmor som bor ju 1 min härifrån knappt. Hon brukar oftas kunna få dom lugna ner sig. Hon kom och de tog kanske 5 min sen hade han lugnat sig och skrattade när han såg sin farmor busa med han. Sen slockna han gott i pappas famn. Vi vete tusan va de kan ha varit, riktigt hemskt va de. Och de gör så ont i hjärtat att se sitt barn så ledsen och inte kunna säga vad som e fel. Otroligt snällt och skönt att svärmor kunde komma. Ibland e de tur att man bor nära :) 


<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: