Söndag

Söndag 24 April, 2016 - 06:35
Godmorgon! 

Söndag morgon och jag och Liaz gosar i sängen till Horton filmen. De e skönt att bara och ligga och dra sig när han vaknar så tidigt. Pappan e iväg på jobb idag igen så vi har liten mys dag framför oss. Igår hade jag mamma och Jörgen här även Therese och Micke Carina och Bengt kom över på grillning. Hade en jätte trevlig lördag och vädret va kanon. Hoppas de blir lika fint idag. 
Ska snart bege oss upp och göra lite frukost. Sen tänkte jag försöka på att göra egen play doh lera. Hotta ett recept på de och Liaz e ju tokig i lera så då blir han glad. 
Sen får vi se annars va dagen bjuder pp e egentligen bjuden hem till mamma på Ljusparty men vi tror att vi hoppar den och kör en hemma dag idag istället. Vi får se :-)

Nä nu ska jag fortsätta gosa med sonen <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: