Måndag

Måndag 25 April, 2016 - 11:31
Redan måndag, helgen rusade iväg. Men men jag e ledig hela veckan så ja jag har helg fortfarande haha. Skönt för Liaz oxå eftersom de blev så mycket förra veckan på förskolan. Helgen har spenderats med min familj. Först mamma och Jörgen som kom i lördags på grillning. Sen åkte vi till Lund igår på Ljusparty hos mamma, där hela släkten oxå var. Så de va kul. Jag åkte mest för att träffa alla. Men självklart fick jag handlat lite haha som vanligt när de e jag i farten. Bokade även in ett eget Ljusparty så den 29 maj ska jag ha ett litet Ljusparty. Blir med familj, och vänner. 

Nä nu ska jag snart förbereda fikat här hemma. Idag får jag och Liaz besök av Fatima och hennes son Milton. Ska bli kul att träffas, va ett tag sen nu :-D

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: