Måndag

Måndag 21 September, 2015 - 17:05
Ush va trött jag varit idag. Har knappt kunnat hålla ögonen öppna. Vaknade redan kl 4 inatt för de kändes som jag höll på bli dålig. Halsen gjorde riktigt ont. Men de försvann efter nån timme som tur e. Hade sovmorgon idag till halv 9, wihoo.

Och idag valde Jag en lite mer skrämmande väg i utbildningen. Istället för kundservice/reception som jag kan jäkligt bra valde jag en annan som kommer bli en utmaning för mig. Företagssäljare... Detta kommer bli spännande. En riktig utmaning. Men man vinner inget på att inte testa. 

Hämtade hem Liaz direkt när jag sluta, stressa mig till dagis vilket va onödigt. Han ville inte hem haha. Fullt upptagen i sandlådan haha. Kul att se att han trivs så bra :) 

Han e så söt i sin väska <3 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: