Söndag

Söndag 25 Oktober, 2015 - 12:23
Gud va trött man e idag. Varför vet jag inte, tyckte ändå att jag sov bra inatt. 
Liaz sover sin tupplur och jag ligger i soffan nu och tar de lugnt. Tvättat några maskiner tvätt och innan idag va vi i trädgården och städa undan. Lite höststäd, innan Liaz somna så avslutade vi städningen med lite taco lunch. :-) smaskigt..

Underbart väder e de idag oxå så blir en tur på lekplatsen när Liaz vaknar. E sugen på att baka oxå men vet inte vad. :-/ jag e inte sugen på att äta de utan bara baka och så vill jag göra något nytt något lite avsncerat. Men va tusan ska man göra. Blev sugen på att baka tårta men kom igen lixom haha. Vem ska äta den tårtan, inte jag :-P 

Nä känner att ögonen drar ihop sig så ska lägga mig och blinda lite innan min gosse vaknar <3

Igår va de tråkigt väder så då passa vi på att pyssla lite här hemma. Liaz gjorde sin egna tavla som hänger nu fint i vardagsrummet <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: