27 Oktober

Tisdag 27 Oktober, 2015 - 18:47
Godkväll i stugorna :)

Precis satt mig i soffan och dricker en kopp kaffe efter full rullning. Skola hela dagen sen hämta Liaz sen va vi på lekplatsen och lekte innan de va dax för middag nu har han precis badat och jag har städat undan och dammsugit så nu sitter vi och myser i soffan till tecknat. Han ska sova om 20 min :)

Ush sen fick man en klump i magen innan. Telefonen plinga till när jag stod och gjorde middag. De va HD. Skottlossning vid Willys, alltså mindre ön 5 min ifrån oss. Så jävla läskigt. Och man va på Willys 1 timme innan detta hände. Skrämmande. Där hade tydligen legat en man i en blodpöl så tacka gudarna för att jag missa de. Tycker helt seriöst att Helsingborg börjar bli läskigt att bo i. Skottlossningar hit och dit. Och fortsätter de så här och de kommer så här nära där man bor så nä då e de dax för att leta lägenhet i Lund. Skrämmande att de skjuts så mycket här. Tur man står i kö på lägenheter i Lund  så om de någon gång skulle bli aktuellt så borde de va lätt att få lägenhet. Nä Ush skrämmande faktiskt... Denna världen börjar bli skrämmande...

Nä nu ska jag fortsätta mysa med min bebis 

Just de intervju idag med resurs bank.. Ser lovande ut. Enligt min lärare så hade hon som intervjuade lämnat rummet med ett leende och då sagt massa positivt.. ;-) kul när man får folk att gilla en ;-) 

Evil eye haha typ ingen fattar den mer än klassen Hahahah 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: