:-O

Torsdag 15 Oktober, 2015 - 02:39
Kl e halv 3 och jag vakna för 30 min sen... Varför? Ingen aning.... Kan inte sova bara. Ligger här bredvid min bebis och sambo och ser hur dom sover gott. Liaz får sova inne hos oss idag eftersom vi börjat en renovering i köket, va lite rädd för om han vaknar mitt i natten och ska gå in till oss så skulle han kanske tyckt de va roligt att pilla på saker som e farligt i köket just nu. Så han ligger säkert inne hos oss istället. Så varför e där renovering igen efter vi nyligen renoverat köket? Jo vi har hittat svartmögel... De roliga e att ingen upptäckte de innan vi flytta in och ingen
Upptäckte de när de renoverades... Utan min mormor upptäckte de... Och tacka gudarna för de... För de e svartmögel hela vägen från diskmaskinen till kastrullskåpet... Illa illa illa. Så skönt dom fixar de nu. Imorgon ska dom riva väggen som e mellan klädkammaren och köket. För där e tydligen mögel på en bit av väggen där. Och dom vill inte ta en chansning vilket e bra. Äntligen någon som gör sitt jobb bra! 

Så vi får se hur de kommer bli imorgon bitti. Själv ska man va hemma. Läraren e ledig imorgon men jag måste plugga imorgon eftersom jag har ett stort uppdrag till fredag. Så skönt egentligen att man blev ledig med tanke på att jag inte sover :-O 

Nä man kanske ska försöka sova nu..

Så här trevligt har vi de just nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: