Tisdag

Tisdag 03 November, 2015 - 20:15
Godkväller

Ush va trött man e idag. Kroppen känns slö och hänger inte med. Hoppas verkligen inte där e något på g. Dock har jag varit trött en längre tid, hänger inte med och blir yr och sånt emellanåt, fick fram järnbrist. Kollade igenom symtomen och ALLT stämmer in på mig. Så nu ska jag försöka ändra kosten och få i mig lite mer av järnet. Så hoppas detta gör mig piggare :-) hade aldrig problem med järnvärdet under graviditeten så kul att man har de nu.... Men men. Haft skola idag. Vilket gick bra som vanligt. Käka middag sen gick vi till Therese och drack kaffe innan vi begav oss hem för Liaz skulle sova. Nu blir de lite slapp i soffan innan sängen kallar ;-)

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: