Sjuker

Onsdag 11 November, 2015 - 08:03
Igår kom första samtalet från dagis att gossen hade fått 39 graders feber. Tog mig snabbt till dagis och där ligger min lille gosse i soffan helt förstörd. De va lite läskigt att se han så slö som han va. Ingen aning var denna febern kom ifrån. Men vi tog oss hem och kurera oss i soffan. Han somnade redan kl 17 och vid 20 fick jag väcka han för att ta tempen för han va riktigt varm. Jo visst 40,5 graders feber. Raka vägen in i duschen och så fick han alvedon och lite välling. Sen somna han igen. Fick till och med ringa pappa och Annika och fråga va man ska göra. Man blir duktigt osäker när de e sån hög feber inblandad. 

Idag vakna han med feber igen. Fick alvedon duscha och välling sen blev han lite piggare <3 
Dock somna han nu. Han bara la sig i soffan och somna mitt lilla hjärta. Så nu blir de att mysa lite här hemma idag <3

Mitt lilla hjärta igår när jag hämta hem han från dagis <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: