Kanon dag <3

Torsdag 14 Maj, 2015 - 19:54
Hade en usel dag igår men idag har den verkligen varit på topp. Strålande sol, jag och liaz har varit ute hela dagen. Hade först lite fika och lek i trädgården innan de va dax för lunchtuppluren, därefter kom pappan i huset hem men han hade ett prov att göra från jobb så för att undvika störa han så va jag och liaz på lekplatsen, därefter kom svärmor och svärfar på fika. Satt i trädgården och liaz lekte. Han älskar denna trädgård även att va ute. Får han bestämma ska han va ute hela tiden. Även när de ösregnar :-P
Efter svärmor och svärfar gick fortsatte vi sitta i solen tills kl blev så mycket så de va dax dör badet. Full rulle :-P när pappan i huset va färdigt blev de att starta grill så nu har vi precis ätit middag och nu försöker vi få liaz att somna eller Tobbe försöker få liaz att somna.

Dammsugat och diskmaskin e i rullning. Snart kallar sängen så får vi se va dagen bjuder på imorgon :-) 

Min lilla snygging <3



Underbart med trädgård <3

Mina smultron börjar ta sig :-D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: