Bebis börjar bli ett barn?!

Tisdag 26 Maj, 2015 - 15:08
Ibland har jag svårt att förstå att min bebis inte e en bebis längre. Han är ett barn. 
Dock måste jag erkänna att han e 1000 gånger roligare att umgås med nu!

Under hans första  5 månader, så va de bara skrik på grund av koliken och man började undra va man gett sig in på sen från 6 månader och till 1 års dagen hände så mycket, han började stå han började gå och han hade ett jäkla humör rent ut sagt. Under ett tag så kunde han bli så förbannad så han slängde sig bakåt. 

Nu äntligen kan jag säga att vi har så fantastiskt roligt ihop. Jag verkligen njuter av varje dag med han. Han e en "egen" person har en egen personlighet. Vi kan kommunicera vi leker,busar pratar med mera. Vi kan åka bil ihop utan massa bråk. En massa äventyr görs om dagarna och vi leker en massa på lekplatsen och vi har skoj hemma. 

OCH de bästa av allt. Han somnar av sig själv. Förr fick vi alltid vagga han i timmar. Nu lägger vi han bara i sängen och han somnar.

Nu börjar man verkligen förstå att han inte e en bebis längre. Trots att vi haft de tufft, tuffare än vissa så kan man sakna bebis liaz hihi.

Helt otroligt. Och jag älskar denna påg över allt annat. Min älskade prins. Jag kommer göra allt för dig, alltid va vid din sida oavsett vad!! <3 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: