27 Maj

Onsdag 27 Maj, 2015 - 05:34
Varit uppe sen kl 04 och inte på grund av liaz... Fattar inte varför men har inte kunnat somna om. Så tog precis en dusch innan alla vaknar och sambon ska på jobb. Ätit frukost oxå och nu ligger jag i soffan. Hoppas kunna få en liten blund innan lillen vaknar. Men då har kag ca 30 min på mig. Han vaknar alltid 06 och de e lixom snart :-/ 

Och ändå så väljer jag att blogga haha!

Ser ut att bli ett tråkigt väder.
Så idag blir de nog iväg och handla lite mat och inför sambons kalas. Han fyller år imorgon, och vi får hit gäster på söndag. Så måste handla inför bakningen :-)

Nä nu ska jag försöka få en liten blund innan han piper till :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: