Strålande sol

Tisdag 30 Juni, 2015 - 09:59
Idag vakna vi upp till strålande sol. Efterlängtat till Max. Nu äntligen kommer värmen. 
Jag åkte iväg till maxi direkt kl 7 imorse. Va tvungen att snabba mig innan sambon skulle till jobb men de va egentligen onödigt att snabba sig. Strax efter jag kom hem ringde dom och sa att dom bokat in för mycket folk och där e knappt saker att göra så han kunde va hemma idag. Så idag har vi sambon hemma :-) mysigt. 


Ska snart iväg med Therese pch barnen och plocka fläderblom. Ska testa göra fläderblomssaft :-) sen får vi se om de e tillräckligt varmt så vi kan inviga den nya poolen :-) trodde först de va en liten barnpool men när jag drog upp den så va den gigantisk. Både jag och sambon och liaz får plats haha. Perfekt ju :-P 

Eftersom vi har sambon hemma idag så körde vi lite frukost mys i trädgården 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: