Spa helg

Måndag 29 Juni, 2015 - 04:32
Vilken helg jag haft!

Jag och Therese åkte iväg tidigt lördags morgon och checka in oss på spa. Helt underbart. Min första natt utan liaz. Otroligt tufft men de gick.
Direkt när vi kom dit serverades de mousserande vin tillsammans med choklad och frukt. Smaskigt. Satt och tryckte i oss ordentligt haha! Tog de lugnt i rummet innan vi la oss i solariumet och därefter jacuzzin. Helt underbart. Jacuzzin va nog 37 grader så extremt varmt att sitta i den men otroligt skönt. Satt där ett bra tag i relaxavdelningen. När vi väl va klara så va vi så slöa i kroppen. Vi båda kände hur kroppen riktigt varvade ner och vi blev så extremt trötta. Gick och köpte lite godis som vi smaska i oss i rummet innan vi tog en powernap. Sköööönt haha! Vaknar upp och fixar till oss inför vårt resturangbesök där det serverades först laxterrin Och sen till varmrätt plankstek, smaskigt. Efter middagen så gick vi upp på rummet och såg en film innan vi slocknade i den fantastisk sköna sängen. Jag blev helt förälskad i kuddarna. 
Nu mär vi väl fick sovmorgon, tror ni att vi sov länge? Nää! 6 va jag uppe och 7 vakna hon haha och kl 8 knacka dom och vi fick frukost serverat på rummet. Efter frukosten blev de solning och lite jacuzzi igen sen åkte vi hem. Eller vi tog oss först en liten shoppingrunda på familia. Köpte lite nya kläder till liaz.!

Vi hade de helt fantastiskt. De behövdes verkligen att bara koppla av.

Detta serverades när vi kom. Smaskigt

Fixat oss inför restaurangen


Förrätten

Varmrätten


Vår frukost. Smaskigt hihi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: