25 Juni

Torsdag 25 Juni, 2015 - 16:32
Då va middagen klar. Så nu blir de snart iväg och hämta hem pappan från jobb sen blir de lite middag tillsammans :-)
Hämtade ett paket från hm precis med. Mina nya jeans har kommit, Wihoo! Jeans med hål i haha. Aldrig köpt de innan men de va rätt snyggt faktiskt ;-)

När vi kom hem hade posten varit här. Där låg ett vykort till liaz. Liaz nya förskola bjöd in han på fika och sen då vi föräldrar. Dom e ju helt underbara som skriver ett eget vykort just till han. Inte vanligt A4 papper till föräldrarna. Ännu ett stort plus till dom. 

Annars har de inte hänt så mycket i detta hemmet idag. Va och handla imorse sen lite på lekplatsen. 

Snart helg, skönt. På lördag åker man iväg på spa. Helt underbart dock e de första natten utan min bebis. Han ska va hemma med sin pappa :-( hur ska jag klara en natt utan han :-/ men de kommer nog gå super plus jag får sovmorgon. Kommer garanterat vakna tidigt bara för de haha 

Mina nya jeans ;-)

Kortet liaz fick <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: