Födelsedagsfirande

Onsdag 08 Juli, 2015 - 08:04
Hade en helt fantastisk födelsedag igår med min fina sambo och son och min fina vän :-) hade dagen först lugn sen när sambon kom hem så överraskade han mig med en stor blombukett med rosor :-) 
Vi tog oss en tur till väla. Gick runt där lite och sen tog vi oss en tripp till Sofiero där sambon bjöd mig på en riktigt god bananasplitt. Smaskigt :-D sen tog vi oss en tur till stranden. Liaz första stranden besök. Vi va där förra året när han va liten men aldrig att han känt på vattnet. Jag e ingen strandenmänniska haha :-P men synd för mig för nu får de nog bli mer strandenbesök. Liaz älskade vattnet. Han ville inte lämna haha. 

På kvällen blev de både Kina mat och pizza. Smaskigt. Sen avslutade vi kvällen med Johan glans world tour Skandinavien. Sen somna vi alla gott :-) 








Denna fantastiska fina bild har min syster ritat. En bild på mig från förra året. Snart 15 år gammal är hon och har denna enorma talang. Blev verkligen superglad när jag fick syn på bilden 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: