5 Juli

Söndag 05 Juli, 2015 - 10:50
Ush vakna upp med världens huvudvärk som inte vill ge med sig. Dock e den lite bättre nu än innan men den e fortfarande jobbig. 
Bläää 
Tobbe e iväg på jobb och jag och liaz har varit ute och lekt. Va nog lite för varmt för liaz för hab vände om ganska snabbt och ville gå hem igen. Vilket vi gjorde. Lille hjärtat råkade va för mycket i solen i fredags så han fick nog solsting. Feber bara small på och han skaka lite smått :-( men de försvann ganska snabbt igen. Nu vet jag att även att va i trädgården kan bli för mycket för mitt lilla hjärta :-( så sen dess har han inte velat va ute så mycket vilket e förståligt. Bada älskar han. Sitter nästan hela tiden i poolen haha. 

Nu e de snart lunch dax sen ska lille gossen ta en power nap sen får vi se va dagen bjuder på. :-) tänkte först väla men de e alldeles för varmt för att gå på väla så får ta de en dag de e dåligt väder :)

Har fotat liaz lite med systemkameran som jag la in nu på morgonen










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: