22 Januari

Torsdag 22 Januari, 2015 - 20:10
Idag har vi varit på sista mammaträffen vilket e väldigt tråkigt. 
Va bara jag och Johanna där och så självklart våra små knottar. Så vi va ganska ensamma :-P
Men lika trevligt för de och Leon och Liaz kunde busa en massa :-) hon som höll i mammagruppen idag avslutade med att läsa en saga, bockarna bruse. Jag har nog aldrig sett liaz sitta så stilla och lyssna som jag gjorde nu. Riktigt mysigt va de att ha han i knäet och lyssna på när när någon annan än mig själv läste saga. Och speciellt när han kunde sitta stilla. Helt underbart :) 

Annars idag har vi bara varit hemma. Liaz har inte varit pigg efter mammaträffen. Hans sömn blev helt rubbad så vi har haft en ganska sur och arg kille idag. Men ibland får man ta såna dagar :) 

Pappan i huset håller på att natta liaz nu ovh jag ser familjen annorlunda. De blir film sen när han e klar med nattningen :)





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: