1 Januari 2015

Torsdag 01 Januari, 2015 - 13:14
Då va det nytt år och vi tackar 2014 för det fantastiska året. Det har varit det bäst året i mitt liv. Jag fick uppleva något som jag aldrig trodde skulle hända mig. En förlossning, att få vår underbara lilla prins Liaz och att äntligen få vara en familj. Helt klart det bästa året. Jag har även mött nya fantastiska människor i mitt liv. Så nu ser vi fram emot va 2015 har att erbjuda. Nu har jag Liaz 1 års kalas att se fram emot vilket e snart typ :-/ min lille gosse! 

Hade en fantastisk nyårsafton. Firade med underbara vänner! Körde middag här tillsammans med Diana Theo och Micke. Blev riktigt gott och vi alla va nöjda därefter blev de dessert vilket jag misslyckades med rätt kraftigt enligt mig då haha. Sen kom även Jimmy hit och fira nyår med oss :) så fullt hus här och Liaz lyckades va vaken vid tolvslaget. Han va helt fascinerad av alla raketer. Han lyckades tröttna väldigt snabbt och bara somna i min famn. Helt utslagen lille gossen haha. Vi fortsatte med massa gott och massa skratt här efter tolvslaget. Kom nog inte i säng förrän halv 3 på natte. Sen va de bara att gå upp vid 8 när liaz va pigg för dagen haha. 
Hade i alla fall riktigt skoj igår med en massa skratt och en jäkla god middag! 

Idag blir de en lugn dag. Liaz sover just nu efter att ha haft farmor och farfar på besök och nu är även julen bortplockad. 
Nu blir de avkoppling i soffan :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: