9 Februari

Måndag 09 Februari, 2015 - 05:37
Äntligen frisk!!

Både jag och Liaz va hur pigga och glada som helst i lördags. Liaz gick och la sig strax innan melodifestivalen. Jag och Tobbe hann se hela mello och äta gott och precis när de e slut och vi ska gå och lägga oss så hör vi hur liaz spyr inne i sitt rum. 
Och självklart fortsatte de hela natten. Så kräksjukan hittade hem till oss och de tog bara 3 timmar sen flög de på mig med så Tobbe har haft fullt upp med oss. Än så länge har han inte blivit smittad. 
Jag sov bort hela söndagen inte förrän runt 17 tiden kunde jag stå på benen. Liaz vaknade som tur va och va pigg. Han lekte och sprang hela dagen så de va skönt. Hemskt att se såna små så dåliga :-(

Nä nu får jag väl snart bege mig upp ur sängen. Ligger och myser med mig grabb som sovit i vår säng hela natten. Hela hans säng e på skrubbning så han får ligga inne hos oss tills den blir klar :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: