14 Februari

Lördag 14 Februari, 2015 - 05:34
Ännu en morgon jag vaknar tidigt. 
Men sen och andra sidan jag somnade nog för tidigt haha. Redan halv 9 tror jag. 
Helt utmattad. 
Ska i alla fall snart upp från sängen om jag orkar. Försöka hoppa in i duschen och göra mig klar för 70 års festen. Tänkte locka håret så måste få håret att torka innan vilket tar sin lilla tid. 
Försöka hitta kläder till Liaz oxå, va tusan ska han ha på sig? Skjortan han har, har blivit för liten. Men får väl se om kag hittar något annat snyggt :)

Bilen funkar inte heller så idag testar vi på tåg livet. Har nog ibte åkt tåg eller buss sen hmm 2 år? Kanske längre. Ska bli kul att se va liaz tycker om de :-P

Nä nu får jag vila lite till. Innan de e dax att gå upp :)

Det senaste här i hemmet, stå på huvudet e ju riktigt roligt haha! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: