12 Februari

Torsdag 12 Februari, 2015 - 08:33
Oj vilken vecka!
E de inte vinterkräksjukan så åker man på inflammation i lederna. Tack för den. Har haft ont hela veckan I min handled men har bara trott jag sovit dåligt på den eller stuckat den. Igår va smärtan så hemsk så jag nästan grät. Kunde inte ens bära liaz så va tvungen att träffa läkare. Hann inte mer än visa handleden så sa läkaren, där har du anledningen. Och då peka han på liaz. Tydligen e detta vanligt när man e mamma och går och bär på sitt barn. Och detta e inget som går över en vecka. 1-3 månader :-(! Så nu e de skena, voltaren och panodil som gäller. Sen ska jag bli kallad till sjukgymnast om ca 1 månad. 
Ush nä denna smärta e hemsk. Kan knappt blogga :-/

Nä nu så jag försöka få i mig frukost :-)

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: