Julbak

Torsdag 03 December, 2015 - 17:01
Ännu en dag med vab idag och då passade jag och lilleman på med julbak. Gjort pepparkakskola och hemmagjord pepparkaksdeg som just nu står i kylen och ska va där till lördag när vi har vår pysseldag. Då ska de göras egen pepparkakshus. 

Nästa helg blir de ännu mer julbak. Så nu har vi helger att se fram emot och snart e de julafton oxå. :-D avslutar detta året med massa skojigheter. 
Sjukt ändå va tiden har gått. Redan nytt år snart. Och Liaz fyller två år snart!!! Sjukt. Va hände med min bebis haha.

Imorse invigde jag och Liaz hans play-doh kalender. Lekte en massa med leran. I början förstod inte Liaz va han skulle göra men efter han sett va jag gjort så kom han igång. <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: