21 December

Måndag 21 December, 2015 - 05:31
Godmorgon :)

Då va de måndag igen och vi taggar 3 dagar på praktiken. 
Igår blev de inte så lugn dag som jag först velat. Jag fick mina idéer som vanligt och åkte och köpte färg på rusta till sovrummet. Målade äntligen över de svarta rummet så nu e här vitt och fint. De känns helt plötsligt lite tomt på väggarna så ska fixa lite tavlor men de tar vi längre fram. De e inte så bråttom med de..
Men så nu äntligen trivs man inne i vårt sovrum wihoo!!

Vakna precis i alla fall. Alla sover, så skönt att bara och ligga och dra sig. Klockan ringer inte förrän om 30 min så har gått om tid. :-P

Nä nu ska jag surfa vidare, hade inget mer att skriva :-P

Innan


Efter





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: