19 december

Lördag 19 December, 2015 - 20:42
5 dagar kvar till julafton och Gud va vi längtar, eller ska jag skriva att jag längtar haha. Tycker de e så himla mysigt med julen. 
Har även 3 dagar kvar på praktiken. Slutar på onsdag vilket e tråkigt men jag ska tillbaka vecka 3, så e inte borta så länge därifrån :)
Ska bli konstigt att börja i skolan igen.  
Liaz har gått på julledigt tillsammans med sin pappa :) slutade i torsdags, han fick lämnat en liten present till sina fröknar :) 
Vi fick även hem lite pyssel han gjort. En stor pepparkakshjärta med hans namn <3 en kotte och ett tomte kort gjord av hans hand :) 

Annars idag har vi haft en lugn dag hemma, har varit riktigt trött idag, hade full rulle igår så antagligen därför, va på praktiken till 16:30 sen iväg och veckohandla, lagade middag, och stor städa haha shit vilken fredag. Men konstigt nog vaknade jag igår riktigt utvilad och hade så mycket energi. Så de va väl därför jag orka med allt haha. Som sagt de tog på mina krafter eftersom jag va trött idag haha. Har varit uppe hos svärmor och svärfar oxå på en kopp kaffe annars har vi bara myst hemma i de tråkiga vädret.

Liaz har precis somnat, så nu blir de lite tv titt. Skulle egentligen se film men orkar nog inte de :/ 

Ha en trevlig kväll alla :-)


Detta fina hade Liaz gjort på dagis <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: