27 September

Lördag 27 September, 2014 - 22:01
Nu är jag trött. Jag Diana Therese och Carina ordnade en överrasknings babyshower till kasi idag så haft full rulle hela eftermiddagen. Ätit massa gott så man är ju duktigt jäst. Nu när jag kom hem blev de massa pussande på min bebis. Tänk va man kan sakna sin bebis bara man e borta nån timme. Kom hem till en bebis som fick stort leende när hn fick syn på mig. Mamma hjärtat smälter varje gång. Massa pussande och kramande innan han skulle läggas för natten.
Har bakat lite till Olivers kalas oxå som vi ska på imorgon. Hjälpte Therese lite. Blev kärleksmums och chokladbollar. Så nu är jag helt slut, blev lite big brother tittande och nu kallar sängen. Förhoppningsvis så får man sova lite imorgon :-P

Glad bebis som saknat sin mamma =P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: