1 September

Måndag 01 September, 2014 - 09:45
Ush vilken helg vi haft och vilken vecka. De börja med att sambon kom hem i tisdags förra veckan och va riktigt kass, så han va hemma hela veckan från jobb. Liaz fick vaccination och åkte på feber. När väl febern försvann så smittade Tobbe liaz och han har legat dålig nu med förkylning. Han fick en rejäl hosta igårnatt så vi blev lite oroliga och åkte in till barnakuten. Där inne visade sig att då hade feber och va lite täppt i näsan. Alla andra prover va bra. Men vi skulle ge han alvedon ifall han hade ont.
Sen i samma veva åker jag nu på allt skit. Så jäkla typiskt. Så nu ligger jag här och tycker synd om mig själv medan liaz sover gott. 
Trots alla sjukdomar så hann i alla fall jag och min andra halva fira våra 6 år som vi hade början av augusti som inte har blivit av. Farmor kom hit och satt två timmar med liaz medan jag och Tobbe gick ut och åt på oasen. Fantastiskt gott. Har aldrig varit där innan och har bara hört massa bra om de :-)

Nä nu ska jag vila lite innan liaz vaknar till liv här och vill leka haha trots att han e sjuk så e han ändå glad och sprallig min lille prins 







Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Uscha! Hoppas att ni blir bättre allihopa snart :)

Svar: Tack :)
Zobeideh Farazdaghi

2014-09-01 @ 10:06:24 ? http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: Mikaela & Loke

Krya på er! :)

Svar: Tack :)
Zobeideh Farazdaghi

2014-09-01 @ 10:13:56 ? http://minaljusadrommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: