4 Oktober

Lördag 04 Oktober, 2014 - 20:58
Oj va längesen de va jag skrev. Man glömmer bort bloggen ibland nu när man har barn. Eller ja. Jag gör de haha. Vad har hänt sen sist jag skrev? Hmm! Jag har äntligen fixat helt nya däck till bilen vilket behövdes! Så himla skönt man märker en enorm skillnad på körningen :-) har fått bilen tvättad. Bytade däcken i Lund för pappa kände någon verkstad och då passade han på att ta min bil till biltvätt. Han tyckte den va lite smutsig haha. Så de har jag gjort i alla fall så nu e bilen laddad inför vintern.
Hade fredags mys med Therese och barnen igår. Körde ostbricka och idol. Männen va iväg på fotboll. Så de va riktigt trevligt :-)
Idag har jag och min lilla familj varit ute på lite äventyr. Först babyproffsen och testade bilbarnstolen vi köpte för ett tag sen. Ville dom skulle kolla hur liaz satt i den så vi inte installerar den för tidigt. Tyvärr va han ibte redo än. Ca 2 cm behövs tills han kan sitta där :-)
Sen åkte vi ut till friabad och promenerade vid havet. Sen blev de hem och äta god middag. Liaz slockna direkt när vi kom hem. Sen fick vi besök av Therese och familj. 
Nu sover liaz och jag och min andra halva kör lite lördagsmys med grönsaksdipp. Riktigt gott ;-P
Nä nu ska jag umgås med min andra halva lite :-)

Önskar er alla en trevlig lördag <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: