?

Onsdag 05 November, 2014 - 03:57
Här ligger jag mitt i natten och kan inte sova, har sovit och vaknat och nu verkar de kört. Jäklar att man ska ha så många tankar. Men jag tror jag har kommit fram till ett beslut haha. Jag tror att jag kör på att bo hos min mormor eller ?!? Jo nej jo haha nä men jag tror faktiskt de. De e nog bäst för oss alla :-) och Tobbe har lätt för att komma dit så egentligen e de inget problem :-P 

Annars rullar allting på här hemma. Liaz ska ställa sig mot precis allt som är möbelväg. Så han kan man absolut inte lämna själv. Märkt att han blir mer och mer stabilare i benen vilket e väldigt roligt. Nu dröjer de nog inte länge förrän han kanske släpper möblerna och försöker ta de första steget själv :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: