Beslutsångest delux

Tisdag 04 November, 2014 - 20:59
Åh va tankarna snurrar här hemma. Vi hade allt klart inför renoveringen av toaletterna som ska göras från och med måndag och 4 veckor framåt. Men idag kom där en lapp att djur helt plötsligt inte får följa med....?!? Hmm lazze e ju mega känslig för stök och massa ljud.... Nu har vi en plan. Jag och liaz och lazze flyttar hem till min mormor i 4 veckor och Tobbe bor där lite då och då. Han måste ju pendla till Helsingborg varje dag vilket han inte gillar så han får bo kvar i lägenheten...MEN kan liaz klara sig utan sin pappa så länge, visst han kommer nån gång i veckan men han e mega pappig!! Och jag har inte sovit utan Tobbe så länge på evigheter :-/ kommer gå under haha de positiva är att lazze bor tryggt jag har nära till mina föräldrar och vänner. Jag har sällskap och liaz får umgås mer med sin gammelmormor. Åhhhh tusan ska man göra... De känns som ett lätt val men de e de inte. Tänk så ångrar jag mig då har vi förlorat lånelägenheten.... Har till fredag att tänka... Hmm... Jobbigt detta, tankarna snurrar till max

Lite pepparkakor medan tankarna snurrar ....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: