12 November

Onsdag 12 November, 2014 - 19:23
Godkväll!

Då va vi tillbaka i Helsingborg. Varken jag eller liaz klarade va ifrån vårt egna hem eller pappan i huset. Trivs bäst hemma. En månad e lååååång tid! Så vi valde att komma hem igen i röran. Liaz blev överlycklig när han kom hem. 
Lazze fick bli kvar i Kävlinge och han trivs riktigt bra där borta :)

Här e som sagt kaos. Vi lever just nu i sovrummet och i vardagsrummet. Hall kök e kaos toaletterna e borta och ja vi kan se rakt ner till grannen hahaha. Kom hem idag och bara tänkte vem tusan lagar mat och smäller med kastruller, tittar mig omkring och ser ett hål i skafferiet och även inne på lilla toan haha. 
Dagarna lever vi hemma hos Therese, riktigt snällt att vi kan vara där. Så vi går dit varje morgon ovh går hem när byggubbarna går hem för dagen. :) 

Nu har vi precis käkat middag liaz nannar gott och jag ser gårdagens avsnitt av paradise Hotel. Skönt att bara ta de lugnt nu. :)

I måndags träffade jag Patricia och lilla Albin. Hade riktigt kul och barnen lekte fint. Va riktigt roligt när dom väl satte igång haha











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: