Helgen

Söndag 25 Maj, 2014 - 22:06
Då va denna helg äntligen över och dopet avklarat. Nu är vår lilla gosse döpt.
Liaz Reza Tobias Nordkvist! 
Dopet va helt fantastiskt och tårarna tittade fram. Han va så fantastisk fin i dopklänningen.
En massa fina presenter fick han oxå. Ska se om jag kan fota lite av de han fick och lägga upp en dag :) just nu orkar man inte. Är helt slö i kroppen efter allt haha!

Och haft en fantastisk morsdag tillsammans med min lilla familj <3 jag är så extremt lycklig. Har 2 viktiga killar i min liv som jag älskar över allt annat. Kunde inte önskat mig ett bättre liv än de jag har idag. <3

Livet är bara bäst och kärleken i detta hus är till max!!

Nu kallar snart sängen, hoppas Liaz vaknar snart så han kan få lite mat så vi kan lägga oss för natten.

Natti på er där ute <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: