5 Maj

Måndag 05 Maj, 2014 - 06:05
Godmorgon vänner!

Pigga och glada? Det e jag eller ja än så länge. Kan vända rätt snabbt haha. 
Igår va en fullspäckad dag. Först på förmiddagen kom svärmor på besök. Därefter tog vi bilen och först körde vi en sväng till Kävlinge. Hem till min mormor där va både mamma och Roland och Anne-lie. Skulle egentligen hem till mamma men eftersom hon va där så blev de en snabb tur dit istället sen körde vi vidare till min pappa och hälsa på där han sen bjöd på grillat. Smaskens. Alltid lika god mat hos honom :-D 
Va nog inte hemma förrän vid 21 tror jag kl va. Liaz sov gott så bäddade ut till honom i soffan. Så fick han ligga där tills han vakna så vi kunde byta om till pyjamas och ge mat sen därefter kallade sängen. 

Nu ligger man vaken Liaz sover bredvid. Helt fridfullt. Kan inte låta bli att titta på honom. Han e så fantastiskt fin min lille kille. Mitt allt. 

Stackaren va lite rosslig i andningen och halsen så har precis användt baby vac så nu äntligen sover han gott. Det e nog fan de bästa köpet. Näsfrida ch allt sånt kan slänga sig i väggen haha. Denna baby vac får verkligen ut allt. Så nu kan han äntligen sova gott på rygg utan problem. Så nu ligger vi här och gosar i sängen eller ja jag gosar han sover gott bredvid. Gör ett litet undantag idag och låter han sova mellan oss, speciellt när han mått som han gjort.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: