31 Maj

Lördag 31 Maj, 2014 - 22:10
Haft en fantastisk dag i Staffanstorp idag tillsammans med våra fina vänner Plume och Sebbe <3 sen va sebbes bror där med! Blev god middag och massa skratt som alltid! Har alltid lika roligt tillsammans och Liaz börjar nog oxå hålla med. Han hinner inte mer än komma innanför deras dörr förrän han ler med hela huvudet. Han stylar sig nog lite för Plume. För an ger henne en blick och sen vänder bort huvudet med värsta smilet och tittar glatt med ögonen. 
Har som sagt haft en super dag. Kom precis innan för dörren. Åkte vid 8 pch Liaz hade precis fått mat men tydligen räckte de inte till så han va inte alls glad i bilen så fick köra in till mc i Lomma och ställa mig på parkeringen och ge han mat. Första gången de händer haha! Så de blev en sen kväll. Liaz sover nu gott i alla fall och imorgon blir de nog bara en lugn dag. Måste rensa skåpen känner jag men får aldrig tummarna loss till de. När han e vaken så vill man gärna va med han och busa och stoja sen när han sover så ska annat i hemmet fixas. Så får se om man får de gjort. 

Nä nu ska jag se film med min andra halva :-)

Haha fräsig bild på oss :-P

Bus på hög nivå. :-D 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: