22 Maj

Torsdag 22 Maj, 2014 - 06:00
Ligger fortfarande i sängen pch drar mig lite. Liaz ligger bredvid och sover gott. Nybadad och allt haha. Han blev lite gnällig efter han ätit så starta upp ett bad till han vilket han uppskattade sen därefter slockna han direkt. Så nu ligger han här och snarkar. 

Tankarna snurrar, nu börjar man känna små panik inför allt till dopet. Har en jäkla massa att göra idag och imorgon. Ska iväg till BVC vid halv tio för mätning vägning och sen tydligen ett samtal om hur de e att ha blivit mamma. Dem gör de samtalet väl mest för att kolla så man inte hamnat i deprision? Om jag förstått de hela rätt. Kan ju va saker som man inte vågar prata med andra om så ska man då få ventilera sig där. Sen efter de blir de upp till svärmor sär vi ska invänta Tobbe sen ska vi iväg till Åstorp. Sen måste jag möta upp pappa för Annika har varit snäll och hjälpt mig göra glasstårta till dopet som ska va till barnen. Sen måste psalmer väljas hans låt ska fixas och agendan måste bli klar sen får jag nog ta stor städningen ikväll så jag slipper den imorgon. Stor städar ju alltid på fredagar. Men imorgon ska jag iväg igen på morgon och hämta lite till inför dopet sen ska jag bygga på naglarna (wihoo längesen!) :-D så man e extra fin så ska Therese i samma veva klippa sig. Sen mot kvällen får jag nycklarna till lokalen, som tur e. Annars va de meningen att jag skulle få dem på lördag halv 8 på morgonen och de hade blivit stressigt. Nu kan jag fixa lokalen i lugn och ro sen ska tårtorna bakas oxå. Herrejissanes vilka dagar jag har framför mig insåg jag precis. :-/ nä men de kommer nog gå bra haha!

Ska nog hoppa in i duschen så man blir färdig innan BVC :) så kan man passa på att äta frukost i lugn och ro medan lillen sover :)

Liaz chillade hemma hos Plume och Sebbe i tisdags :-P 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: