20 Maj

Tisdag 20 Maj, 2014 - 07:42
Godmorgon denna gråa tisdag!

Idag är man pigg och glad. Liaz börjar sova allt längre om nätterna. Han får ett måltid vid halv 1 på natten sen klarar han sig till typ 5-6 på morgonen så man känner sig utvilad nu. Sen va de ju pappan i huset som tog han då när han vakna så ännu bättre!

Hade en helt underbar dag igår. Min fina vän Plume kom ju hit sen stack vi alla till väla och spenderade typ hela eftermiddagen där haha. Gick nog hela väla runt. Jag hittade äntligen kläder till dopet sen fick Liaz självklart nya byxor från newbie. Älskar de märket!! 

Efter de så blev de hem till oss och då va vi duktigt möra i kroppen och Liaz somna direkt efter han käkat. De tar på krafterna att umgås haha. 
Jag och Plume va väl inte heller så långt ifrån att somna :-P

Men men idag ska vi eventuellt träffas igen får se va vi hittar på. De beror på vädret. Nu är i alla fall allt till dopet klart. Ska hitta psalmer bara till kyrkan sen fixa kakorna. 

Nä nu ska jag fortsätta med mitt kaffe. Liaz sover än :-) <3


Hm han tar ju inte alls stor plats i sängen höhö
Hela han har ju hamnat snett haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: