18 Maj

Söndag 18 Maj, 2014 - 12:21
Tiden bara springer iväg och nästa helg e de dax för dopet. Har inte förberett något men jag vet på ett ungefär va jag ska ha. 
E duktigt trött idag oxå. Har inte ork till något så de får bli en hemmadag tvätt och sen kanske rensa garderoberna. Har svårt för att bara lägga mig speciellt nu när pappan i huset inte e hemma. Han e äntligen och ordnar så airbagen plockas bort. Wihoo de betyder att jag vågar äntligen börja köra längre sträckor med lillen utan att ha pappan med. Visst att man inte ska hålla på att pilla på han när man kör. Men nån gång har de hänt att han gallskrikit för han tappat nappen. Då har jag fått hoppa ut för att ge han nappen så nu kan jag hjälpa han bättre :) 
Igår blev de en dag i min mormors trädgård med grillning. Riktigt trevligt. Skulle egentligen inte göra något speciellt men de va så underbart väder så vi tog bilen och bara stack :) sen efter grillningen blev de hem till pappa en snabb sväng. Körde nog inte från Lund förrän halv 10 på kvällen så de blev en sen kväll :P

Nä nu ska jag fortsätta här  :)

Stolt mormor som släpper inte taget om lillen haha

Grillmästaren ;-) 






Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Mysigt med dop :). Vi kommer inte ha dop förrän 28:e juni, så S kommer vara jätte stor. Haha :)

Svar: Så känner jag med Liaz redan nu haha inte åldern men mest vikten. Väger runt 6 kg så tycker synd om Liaz gudmor haha
Zobeideh Farazdaghi

2014-05-19 @ 10:08:35 ? http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: