14 Maj

Onsdag 14 Maj, 2014 - 09:59
Herregud vilken förkylning jag åkt på.. Men får väl skylla mig själv som klär mig tunt. Igår va jag med Therese när hon fixa naglarna och då passade jag på med en klippning. Klippte av en del av håret. Riktigt skönt. Och riktigt snyggt blev de. Svärmor va snäll och passa Liaz under tiden så de va skönt att bara få koppla av i salongsstolen. Efter klippningen hämta jag hem min lille påg och när pappan i huset kom så passade jag på att färga håret på mig. Första gången jag gjorde de själv haha men de blev bra :-)
Idag blir en lugn dag. E helt slut i kroppen nu med förkylningen. Sen vid 4 tiden kommer prästen hit så ska vi gå igenom dopet som e nästa helg :) 

Nä nu ska jag dricka mitt kaffe pch fortsätta se våra bästa år nu när lillkillen sover :-D 

Här har vi en glad kille på morgonkvisten som gillar tydligen att sitta upp

Min lille pussgurka




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: