10 Maj

Lördag 10 Maj, 2014 - 06:44
Idag är vi uppe med tuppen. Eller kanske knte riktigt uppe än. Liaz vakna precis och ville ha käk så ordna precis en flaska som pappan i huset kan ge så ligger jag här och bara tar de lugnt bredvid. Skönt tt bara koppla av lite innan man går upp :)
Tänk att Liaz blir 7 veckor imorgon! Gud va tiden går och de märks att han blir äldre. Han ska va me mycket mer. 
Har haft 2 fantastiska dagar sen jag skrev sist. I torsdags fick jag sms av Plume. Om att dra till Ullared. Efter lite velande så drog vi haha. Fan va skoj vi hade. Liaz fick va hemma med pappa. Första gången jag e ifrån han så länge. Lite jobbigt blev de i slutet av dagen för då ville man bara hem och gosa med han haha. 
Fick handlat en jäkla massa i alla fall till honom. Dock i storlek 68. Dem hade så tråkiga kläder från 50-62. Så där blev de bara lite små saker sen i storlek 68 blev de jeans med färg och massa pikéteöjor. Han kommer bli så snygg i de. Köpte vita solglasögon till honom med.
Ett par av dem påminner om pilot brillor. Han kommer va så fräsig i sommar ;-)
Sen blev de lite till mig. Och Tobbe. 
Sen igår hade hade vi en dag på väla. Inhandlade en tidig födelsedagspresent till Tobbe hehe. Sen va vi inne på panduro hobby. Köpte stora bokstäver till Liaz som jag själv har målat. Ligger på tork just nu så tar bild sen på de ;-) blev även lite andra små saker :-)

Fick även mil fotoframkallning igår, canvas tavlan har inte kommit än vilket jag trodde men den kanske kommer nästa vecka. Alla digitala bilder på Liaz är riktigt bra och förtoringen på dopkorten blev fantastiskt bra. Så undra då hur canvas tavlan blir. 

Nä nu ska jag nog ta mig upp ur sängen eller så drar jag mig lite till :-P har nog en förkylning i kroppen som inte brutit ut riktigt helt. Känner mig små kass imellanåt så får väl se till att klä mig varmt.

Här e Liaz nya solglasögon 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: